FAQ'S

1- Què és el mètode Englishcafe?

Són classes d'anglès estructurades en funció de les necessitats i objectius dels alumnes buscant la correcció d'errors gramaticals, l'ampliació del vocabulari, l'adquisició de fluïdesa i l'adaptació a l'accent natiu.

Englishcafe es configura com un sistema didàctic amb un vessant social, de manera que assistir a la teva classe d'anglès no es converteixi en una pesada obligació sinó en un productiu moment d'oci setmanal que aconsegueixi que l'alumne sigui capaç de desenvolupar-se en anglés en qualsevol situació que se li presenti ( entrevista de treball, examen oral, exposició d'un tema, xerrada informal, reunió de treball, trucada telefònica...).

2- Què haig de fer una vegada que he realitzat a través del meu perfil una sol·licitud per al Grup de classes d'anglès Englishcafe que m'interessa?

Una vegada hagis cursat la teva sol·licitud a la web, contactem amb tu i comprovem que tot està ok i l'aprovarem immediatament. En aquest moment ja ets alumne d'Englishcafe i tens la teva plaça confirmada en el teu grup. Les classes seran sempre en el mateix grup, mateix dia i horari de la setmana seleccionats i amb el teu professor natiu. En tot cas, aprovada la sol·licitud de classes d'anglès rebràs un correu amb les instruccions.

3- Què inclou el meu bo de classes d'anglès mensual o trimestral?

Cada bo inclou 8 h de classes mensuals d'anglès distribuïdes en 4 setmanes consecutives. 2 hores de classes d'anglès setmanals en el Grup assignat. El teu bo inclou a més una consumició per cada dia de classe (Cafè, Te, canya petita, aigua o refresc segons locals).

- Bono Mensual - 8 hores de classe d'anglès: 85 €

- Bo Trimestral -24 hores de classe d'anglès: 225 €

- Bo Semestral -48 hores de classe d'anglès: 420 €

4- Què passa si el mes té 5 setmanes?

En aquest cas es realitzaran 5 classes d'anglès amb un augment del preu fins a 106 euros en comptes de 85. D'igual manera si a causa de dies festius hi ha només 3 classes en un mes determinat, aquest mes es pagarà la part proporcional (63 euros en comptes de 85)

Sempre podeu visitar el vostre perfil dins de la web per veure que classes teniu cada mes. En cas de dubte ens podeu contactar pels canals habituals.

5- Què succeeix si el meu nivell no és adequat al grup?

Tu declares un nivell en registrar-te a Englishcafe, no obstant el professor realitzarà una avaluació del teu nivell d'anglès en les 2 primeres classes i, si no és l'adequat, et proposarà un canvi de grup, a un nivell superior o inferior. En qualsevol cas, si no et sents còmode amb el nivell del grup pots sol·licitar un canvi de grup a través del teu perfil d'alumne i en funció de la disponibilitat intentarem tramitar-ho el més aviat possible.

6- Com es realitza el pagament del bo mensual o trimestral?

El pagament es realitzarà sempre per anticipat a l'inici de les classes d'anglès. El pagament es realitza mitjançant targeta de crèdit o dèbit via TPV virtual del BBVA a través del teu perfil web.

També et pots incorporar a les classes a meitat de mes en cas que hi hagi plaça en el grup que seleccions; en aquest cas solament pagaràs la part proporcional del mes.

7- Què succeeix si un dia no puc assistir a classe?

Englishcafe vol que els seus alumnes treguin el màxim partit al seu bo de classes d'anglès i per això ofereix la possibilitat de recuperar una de les classes al mes si no pots assistir. Per a això has de donar-te de baixa a la teva classe a través del teu perfil web fins a 5 h abans del començament de la classe. S'activarà en aquest moment l'opció de Recuperar classe on se t'ofereixen les places disponibles. En qualsevol cas, oferim però no garantim que puguis recuperar. És important que donis de baixa qualsevol classe a la qual no puguis assistir perquè aquest sistema funcioni en el vostre benefici.

Una vegada cancel·lada la classe, aquesta haurà de ser recuperada dins del mes corrent, no pot recuperar-se en mesos posteriors. No acceptarem canvis de classe amb sol·licituds per email o telèfon o una vegada passades les 5 hores prèvies a l'inici de la classe.

8- Què passa si passat un mes desitjo canviar a un grup a una altra zona o d'un altre nivell?

Una de les característiques que defineixen a Englishcafe és la flexibilitat,de manera que les teves classes d'anglès s'adaptin tan bé com sigui possible a les teves necessitats d'horari, proximitat i puguis donar-te de baixa o tornar en funció de la teva disponibilitat de temps. Estudiarem cada cas en particular i si és possible et canviarem al més aviat possible perquè aprofitis les teves classes.

9- Com es renova la meva subscripció (bo de classes d'anglès)?

La renovació de les teves classes per al període contractat es realitza automàticament, carregant l'import corresponent en la teva targeta de crèdit o dèbit. Tingues en compte que la renovació serà d'igual durada a la contractada: mensual, trimestral o semestral.

10. Quan es renova automàticament?

Es renova l'últim dia de classe a les 23:59h (mitjanit) acabat el període contractat.

11. Puc canviar el tipus de bo per a la subscripció següent?

Si, pots fer-ho durant tot el temps que dura el bo contractat i abans que es renovi automàticament, es fa accedint a la pestanya de "El meu Cafè" i entrant a "La meva subscripció". El canvi es farà efectiu per al següent període contractat.

12. Puc cancel·lar la meva subscripció?

Si, sempre pots cancel·lar la teva subscripció per al període següent de classes fins a les 23:59 de l'últim dia de la teva classe durant tot el període contractat, es fa accedint a la pestanya de "El meu Cafè" i entrant a "La meva subscripció". No acceptem cancel·lacions per al període corrent una vegada realitzat el pagament.

13. Puc canviar les dades de la targeta associada al pagament de la meva subscripció?

Si, pots canviar tant les dades d'una targeta com canviar de targeta associada , es fa accedint a les meves pestanya de "El meu Cafè" i entrant en "La meva subscripció"

Encara tens dubtes?

Escriu-nos a barcelona@englishcafe.es o trucan's al 933 687 932 i et contestarem resolent-te qualsevol dubte que puguis tenir.